-

Vragen & Antwoorden (Q&A)

Na een lange tijd gesloten te zijn geweest, mogen we op woensdag 9 juni terug open! 

We zijn super blij om jullie terug te mogen ontvangen.

Er rijzen heel wat vragen op bij de heropening die we hieronder voor u hebben geformuleerd.

Wat gebeurt er met mijn oude beurtenkaart?
Uw oude beurtenkaart is begin mei terug geactiveerd. En u kan deze terug opgebruiken binnen de tijdslimit van 1 jaar. Mochten uw beurten toch binnen een kortere termijn vervallen en u heeft uw beurten nog niet opgebruikt? Geef ons een seintje en we passen het zo aan dat u binnen dat jaar er toch nog gebruik van kunt maken. 
Hoe kan ik terug betalen voor mijn abonnement of een beurtenkaart?
U kan al ons huidige abonnement en beurtenkaart kopen via de website of via de applicatie. Op de club zelf aanvaarden we cash & payconiq. Geraakt u er niet aan uit? Stuur even een mail naar info@wezenbergfit.be en we zetten alles juist voor betaling. En anders zien we u aan het onthaal vanaf 9 juni. Was u lid voor de sluiting en u had een jaarabonnement of een maandelijks abonnement? Dan hoeft u niets te doen. We zetten alles goed voor u.
Moet er terug gereserveerd worden?
Voor de groepslessen zoals altijd. Voor de fitness kan u gewoon inchecken. Uw registratie is voldoende. Indien wij 'vol' zitten zullen we dit ook communiceren met een ledenstop.
Hoe kan ik inchecken op de club?
Vanaf heden kan je met uw app inchecken. Open uw app en druk onderaan op QR code. Houd deze nu voor het oog van de scanner.
Vindt u dit niet handig kan u nog op uw lidkaart een QR label plakken en kan u dan deze kaart met het label op laten scannen.
Veranderen de openingsuren?
De openingsuren veranderen inderdaad. Indien we zien dat het druk wordt kunnen we terug meer openingsuren aanbieden. Zie onderaan de website voor de openingsuren.
Waar vind ik de nieuwe groepslessen uurroosters?
De nieuwe ZOMER groepslessen uurrooster zal u in de 1ste week van juni zien verschijnen online en in de app.
Meer lessen zullen aangeboden worden in de winter.
Wat gebeurt er met de prijzen?
Vanaf heden gelden onze nieuwe prijzen. Voor het maandelijks abonnement geldt: zolang u onafgebroken uw laatste tarief vanaf 9 juni betaalt, behoudt u dit tarief, rekening houdend met de Algemene Voorwaarden.
Zijn de douches en sauna's terug open?
Voor zwembaden en sauna werd een uitzondering gemaakt omdat mensen moeilijk kunnen toekomen in zwemgerief of in het geval van sauna zelfs naakt. Daarom heeft de Sport Vlaanderen beslist om het in de sportsector nog gesloten te houden. Idem voor de kleedkamers.
Blijven de protocols voor Covid-19 bestaan?
De protocols zoals ze bij de vorige opening er waren, blijven gelden.
Hoe kan je ons bereiken?
Momenteel kan u best via info@wezenbergfit.be ons bereiken. Vanaf 9 juni zetten we terug meer kanalen open.
Onze website maakt gebruik van cookies. Met cookies wordt de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker. Lees meer over cookies
akkoord